διατροφη για ογκο


“Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗ ΔΕΝ ΩΦΕΛΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΜΥΙΚΩΝ ΚΙΛΩΝ” –
http://www.jissn.com/content/11/1/19/abstract

21 Comments

  • Tasos Kakouris says:
  • Jotun Heim says:

    Ενω τα λες σωστα οσο αφορα την πρωτεινη η οποια δεν ειναι the more the
    better.Ολα τα αλλα για τις ασκησεις ειναι σχετικα.Αν μιλας για powerlifting
    οκ αλλα για bodybuilding δεν ειναι ακριβως ετσι ουτε οι ασκησεις ουτε το
    ευρος επαναληψεων.

  • Cannibalizer93 says:

    file mou den mporo na sumfoniso parapano ilikrina! k go akoloutho programa
    powerlifting kai apo tote pou afosiothika sto powerlifting katalava tin
    megaliteri ousiastiki diafora sto soma mou! parepiptontos,skype exeis?
    kanonizeis “sunantiseis” meso skype gia sizitisi/erotiseis/apantiseis?

  • king vegeta says:

    den isxyei auto pou les gia tis polyarthrikes kai tis ormones. Mia auksisi
    tha tin exeis alla tha einai gia ekeinh thn wra ante kai ligo argotera,
    meta epanerxesai sta fysiologika, kai auth h auksisi apo ereuna pou einai
    eukolo na vreis an psakseis den prosferei emfanh diafora sthn myikh
    prwteinosynthesh.

    Epishs eite kaneis pieseis wmwn se mhxanhma eite me mpara, an piezesai to
    idio toys idious wmous tha exeis, apla an kaneis me mpara tha exeis
    kalyterous tous statheropoihtikous mys pou symmetexoun pou sto mhxanhma den
    tous xreiazesai, alla oi wmoi sou tha nai idioi.

    Epishs kai auto me ton ypno paizei apo anthrwpo se anthrwpo, to thema einai
    na min exeis ypnilia mesa stin hmera apo ekei fainetai an koimasai arketa.
    Den einai oti an koimitheis 6 wres anti gia 7 tha paei olh h proponhsh kai
    h diatrofh xamenh alimono. Kai perissoterh shmasia exei h poiothta tou
    ypnou, kalytera na koimatai kaneis ligoteres wres kai na einai sto stadio
    tou vathy ypnou tin perissoterh wra apo to na koimatai polles wres kai na
    ksypnaei kathe toso h na min koimatai vathia logw agxous h hliakou h
    texnhtou fwtos.

    Pantws kata ta alla se osa alla video se exw dei ta les poly swsta kai
    wraia.

  • phleas zoso says:

    mpravo sou mono kai mono pou ksekinises tetoio kanali elliniko file!efxomai
    kali sinexeia

  • ΠόντιοςTV says:

    LATREVO deadlift alla fortono tin askisi kila mia me 2 fores to mina….
    oxi parapano…. gt aposo mou lene oi gimnastes epivarinete i mesi…..
    epsis latrevo squot kai bench press…..poli kales asksis alla kai
    ripsokindines idika oi ton podion… deadlift kai squot… theli
    prosoxi…. kai gia tin proeini ise sostos… meriki lene oti prepi na
    pernis 1,5- 2 gr ana kilo somatikou varous,,,, alla ego pistevo gia kathe
    kilo MIIKOU varous(oxi somatikou) …gt sto soma simperilamvanonte kai
    kokala entosthia igra k.a… gt akouo kati gimnastes na lene oti prepi na
    pernis150-200 gt tin mera proteinis an kanis gym kai ise 70 kg kai dose ta
    15xrona ta poromena na agorazoune averta whey kai na trone san mosxoi gia
    sfagoi,.,,,, ee eleos….. eleos… prepi na ise kathe 1 ora stin
    kouzina…..

  • bedelgez orion says:

    !!!

  • 1edyuser says:

    ευγε ρε φιλε αυτα τα βιντεο που επρεπε να τα κανουν οι παλιοι για να
    μαθαινουμε εμεις οι νεοτεροι τα κανουν οι νεοι και παλι ευγε

  • Lia St says:

    Πολύ καλά τα λές.
    Αλλά θα ήθελα να εκφέρω γνώμη αν μου επιτρέπεται! Γυμνάζομαι μικρό χρονικό
    διάστημα αλλά ασχολούμαι αρκετά πολύ με το άθλημα και τη γυμναστική.
    Θεωρώ ότι το να ξεκινάει το πρόγραμμά σου απευθείας με squat(και πόσο
    μάλλον ΒΑΘΙΑ καθήσματα) ή άρσεις θανάτου, είναι κατά κάποιο τρόπο λάθος..
    Διότι θα πρέπει να έχεις πρώτα προθεσμάνει τη μυική μάζα που θες να
    γυμνάσεις. Π.χ. πόδια; οκ, ξεκίνημα 3 επαναλήψεων τετρακέφαλους κ μετά
    καθήσματα.. όπως είπες είναι βοηθητικά.
    Ακόμη, εάν αυτά που λες, απασχολούν κυρίως άτομα που ασχολούνται καιρό με
    τη γυμναστική και τη προπόνηση, τότε νταξ, κατά ένα μέρος, συμφωνώ. Αν όμως
    αναφέρεσαι για αρχάριους, τότε είμαι αντίθετη.
    Βεβαίως, αυτά που λέω είναι άποψη μου. Μπορεί να είναι και λάθος.(κατά τ
    άλλα πολύ ωραία τα λες)
    Καλή συνέχεια!

    ΥΓ: όσον αφορά τα “φάρμακα” εκεί σε βρίσκω ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ!!! συμφωνώ απόλυτα!
    μπράβο!!!

  • Anna Aidinidou says:

    Miazis ston stan

  • Νίκος Κάλαντας says:

    Καλησπέρα! Όχι “επίσης για την διατροφή”αλλά πρώτα και κύρια είναι η
    διατροφή και μετά έρχεται η προπόνηση που και αυτή είναι σημαντική.

  • Denis Zisis says:

    File taso pos mporo na paro ogko xoris vari ??? 

  • Kotsos541 says:

    exeis 0%ogo ,bravo sunexise th sklhrh douleia ,dineis ebneush se pollous
    gia gumnastikh

  • TheAnalv says:

    Do y even lift or what?

  • Σταυρουλα Παρασυρη says:

    Γεια σου φιλε μου,μηπως θα μπορουσες να μου πεις μερικες πληροφοριες για
    λιποδιαλητες;
    Πχ αν θεωρειται “ναρωκτικο”
    Την τιμη του και τετοια
    Ευχαριστω

  • theo psi says:

    Εσυ στο βιντεο περιγραφεις ασκησεις για τον κορμο και συγκρινεις με πιεσεις
    δικεφελου η οποια ειναι απομονωτικη ασκηση..Επισης,εχεις δει κατι λουλιδες
    που μετα απο ενα μηνα φουσκωνουν…ειναι θεμα μεταβολισμου..μαθαινεις το
    σωμα σου πως να δεχεται τροφες και να δεχεται ασκησεις…Τελος,διεκρυνησε
    για ποιο επιπεδο αθλητη μιλας γιατι μαλλον διαφωνω και σ αυτο 🙂
    Υ.Γ. δεν εχω δει ολο το βιντεο…

  • paokara paokara says:

    συμφωνω σχεδον σε ολα οσα λες αγορινα…ασχολουμαι χρονια με πολεμικες
    τεχνες και ενοργανη και το γυμναστηριο δεν ωφελει πουθενα..δυναμη για εμενα
    προσωπικα αποκτας στην ενοργανη(οχι μονο στην ενοργανη φυσικα)και στο
    παγκρατιο που κανω χρονια επισης..δυναμη και ογκος μαζι

  • Panagiotis Rafail says:

    Wraios sunexise etsi, subscribed!

  • Vasilis Liosis says:

    Eχεις δικιο σε ολα αλλα κρατω μια επιφυλαξη τστο οτι ο αρχαριος πρεπει να
    ξεκινησει με αρσεις θανατου. Εκτος ισως κι αν την κανει ενα μηνα
    τουλαχιστον με σκετη μπαρα. Ισως θα επρεπε να μπει στις 3 βασικες ασκησεις
    που προτινεις μετα απο ενα μικρο διαστημα προσαρμογης σε πιο απλες και μετα
    απο καμποσους απαραιτητως κοιλιακους-ραχιαιους?

  • R3vma says:

    Κ ποιος σ είπε ρε ψηλέ πως στο μποντιμπίλντιγκ θέλουμε να αυξήσουμε δύναμη
    ; Εκει π λές για deadlifts αναφέρομαι .. τι είμαστε παουερ λιφτερς ; Αν
    έρθει ενας 120 κιλά με 40% bf κ μ πεί κάνω σκουάτ 200 κιλά κ είμαι πιο
    δυνατός απο σενα π είσαι 70 κιλά με 7% bf θα του πω μπράβο μαλάκα την πίτα
    αλάδωτη την παίρνεις κ χεις τέτοια κοιλια ; Χέσε την δύναμη , gains και
    looks πανω απο όλα ! Η δύναμη θα είναι ανώτερη τ μέσου ανθρώπου αλλά απο τα
    τελευταια π μας ενδιαφέρουν !

  • Denis Zisis says:

    Ean kano askisis me to somatiko varos m dn mporo na paro ogko??